OM MIG & MMARIA.BLOGG.SE

HEJHOPP! Jag heter alltså Maria, är 19 år och bosatt i Stockholm. Tycker alltid att det är lite jobbigt att träffa folk som har läst min blogg innan de träffat mig i verkligheten och lär känna mig eftersom jag vet hur lätt det är att man som bloggare kan dömmas genom det man bloggar om och hur man skriver, så därför tänkte jag att jag ville göra detta inlägg så folk kanske får en liten bättre bild av den jag är (det sista jag vill är tex att nån ska tro att jag är ytlig eftersom jag driver en blogg inriktad på mode). 
 
Jag är en skrattglad, skön tjej som gillar att umgås med mina vänner, fika, festa, sjunga, blogga och spendera pengar. Brinner för både mode & fotografering vilket jag hoppas syns i min blogg! Nu när jag har tagit studenten är livet lite oplanerat och jag kommer ta det lite som det kommer. Antingen stannar jag kvar i mitt fina Stockholm tills nästa år eller så tar jag mitt pick och pack och flyttar utomlands. Vi får se helt enkelt! Oavsett vad jag gör kommer jag självklart ha bloggen att skriva av mig på, och jag hoppas ni följer med mig oavsett vad jag gör. 

Om du har någon fråga eller bara vill höra av dig så är det bara att skriva en kommentar på bloggen (inte denna utan mmaria.blogg.se) eller maila mig på [email protected]! ♥



things I like: smoothies, tumblr, laughing, escada-perfumes, the script, chanel, robert pattinson, giving someone a compliment, high heels, my friends, nailpolish, taking a really good picture, chai latte, christmas, f.r.i.e.n.d.s, chocolate, braids, movies, shopping, long hair, spotify, H&M, finding a new favourite song, writing, sunshine, getting compliments, travelling, lace, singing, michael kors, money, palm trees, elle, weheartit, lauren conrad, finding something on sale, mac miller, candles, frank ocean, falling asleep listening to the rain, victoria's secret, converse, summer, marc jacobs, matt corby.
RSS 2.0